Modyfikacja terści SIWZ w postępowaniu przetargowym pn. UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY BOJANÓW

ZPB.271.4.2019

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bojanów wraz z jednostkami organizacyjnymi.

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  modyfikacji ulega specyfikacja istotnych warunków zamówienia w poniższym zakresie:

1.         Wykreślone zostają zapisy dotyczące Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków OSP w formie imiennej ze stron 1,3,4,17.

2.         Wykreślone zostają klauzule nr 50 i 51 odnoszące się do Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków OSP w formie imiennej.

3.         Zmianie ulega punktacja klauzul fakultatywnych do III części zamówienia w pkt 13  Część III Zamówienia 2).

- klauzula nr 31 zmiana punktacji na 25 pkt

- klauzula nr 32 zmiana punktacji na 25 pkt

- klauzula nr 52 zmiana punktacji na 50 pkt

4. Przesunięciu ulega termin składania ofert na 28.04.2019 na godzinę 14:00

    Termin otwarcia zostaje przesunięty na 28.04.2019 na godzinę 14:15

 

ZMODYFIKOWANA TREŚĆ SIWZ

 

Załączona zostaje ujednolicona treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

 

Pozostała treść specyfikacji pozostaje bez zmian.

 

Informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym znak ZPB.271.3.2019 pn. „Budowa hali sportowej wraz z przyszkolną pływalnią w Stanach, gm. Bojanów

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tj.  Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Otwarcie ofert na zadanie pn. „Budowa hali sportowej wraz z przyszkolną pływalnią w Stanach, gm. Bojanów odbyło się w dniu 19.03.2019  r. o godz. 10.15.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 8.000.000,00 zł brutto.

Oferty złożyli:

 

Nr oferty

Firma/nazwisko
adres wykonawcy

Cena Brutto

Okres gwarancji

Warunki płatności

1

BCJ Firma Instalacyjno – Budowlana Sp. z o.o.

ul. Sienkiewicza 171, 39-400 Tarnobrzeg

10 995 966,68 zł

60 miesięcy

Przelew

 

2

SOLKAN Sp. z o.o.

ul. Grunwaldzka 72
36-020 Tyczyn

8 398 689,91 zł

60 miesięcy

Przelew

 

3

Zakład Remontowo-Budowlany Józef Bajek

Nowosielec 288
37-400 Nisko

8 073 595,65 zł

60 miesięcy

Przelew

 

4

TEXOM Sp. z o.o.

Al. Pokoju 1
35-548 Kraków

9 256 326,87 zł

60 miesięcy

Przelew

 

5

Firma Budowlana „REMBISZ”

Zielonka 39A
36-130 Raniżów

9 326 600,00 zł

60 miesięcy

Przelew

 

6

 

ZRB „KOREM” Kazimierz Koc sp.j.

Jeżowe 701
37-430 Jeżowe

8 617 683,35 zł

60 miesięcy

Przelew

 

7

Firma Budowlana REM-BUD-I Bronisław Drąg Spółka Jawna

Al. Jana Pawła II 60B
37-450 Stalowa Wola

10 751 446,94 zł

60 miesięcy

Przelew

 

8

Grupa FEWATERM Sp. z o.o. S.K.

Chojnik 88
33-180 Gromnik

9 998 843,21 zł

60 miesięcy

Przelew

Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp.

Wyjasnienia Zamawiającego na zapytania Wykonawcy w przetargu znak ZPB.271.4.2019 pn. Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bojanów

 

 ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY

DOTYCZĄCE TREŚCI  SIWZ

Dotyczy:          postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bojanów

 

W związku z otrzymaniem pytań od wykonawcy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

  1. Prosimy o potwierdzenie iż w sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie będą miały zapisy owu wykonującego zamówienie, a w szczególności ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza powyższe.

  1. Czy majątek Gminy był dotknięty ryzykiem powodzi od 1996 roku? Jeżeli tak proszę o podanie roku szkody, lokalizacji oraz wysokość wypłaty wraz z franszyzami
    i udziałem własnym jeżeli takowy występował.

Odpowiedź: Z ryzyka powodzi nie były wypłacane odszkodowania.

  1. Prosimy o potwierdzenie iż zapadanie lub osuwanie się ziemi w wyniku działania człowieka tzw. man-made movements jest wyłączone z zakresu.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza powyższe.

  1. Prosimy o wykaz budynków nieużytkowanych zawierający następujące informacje:

a/ adres

b/ wartość

c/ rok budowy

d/przeznaczenie

e/ konstrukcja

f/ stan techniczny

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków

  1. Prosimy o dokumentację fotograficzną poszczególnych budynków nieużytkowanych bądź o konstrukcji drewnianej.

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy o informację czy i jakie były szkody w przeszłości w budynkach nieużytkowanych?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację czy budynki nieużytkowane są ogrodzone, dozorowane? Jeśli tak, w jaki sposób?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację jaka jest odległość budynków nieużytkowanych od budynków do OSP lub PSP?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację czy w budynki nieużytkowane są na bieżąco konserwowane wszystkie instalacje?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację czy w budynkach nieużytkowanych wszystkie maszyny, urządzenia są odłączone od źródła zasilania?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację czy  budynki nieużytkowane są wpisane do rejestru zabytków?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację od  kiedy  Gmina jest w posiadaniu  budynków nieużytkowanych?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację od  kiedy  budynki są nieużytkowane?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację jakie jest otoczenie budynków nieużytkowanych?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy  o informację co Gmina zamierza zrobić z budynkami nieużytkowanymi ? Czy jest określony jakiś cel?

Odpowiedź: Brak budynków nieużytkowanych w wykazie budynków.

  1. Prosimy o informację czy budynki są przeznaczone do remontu lub rozbiórki? Jeśli takowe istnieją prosimy o wyłączenie ich z ochrony

Odpowiedź: W wykazie brak budynków przeznaczonych do rozbiórki.

  1. Prosimy o informację czy w okresie trwania umowy ubezpieczenia Gmina planuje wyłączyć z eksploatacji jakiekolwiek budynki/budowle? Jeśli tak, należy wskazać które i jaka jest ich wartość?

Odpowiedź: Zamawiający w tym momencie nie planuje wyłączania budynków z eksploatacji.

  1. Prosimy o informację czy wszystkie budynki zgłoszone do ubezpieczenia posiadają pozwolenie na użytkowanie stosownie do aktualnego przeznaczenia. Jeśli nie, należy wskazać budynki nieposiadające takiego pozwolenia wraz z określeniem przyczyny.

Odpowiedź:Generalnie wszystkie budynki zgłoszone  do ochrony posiadają pozwolenia na użytkowanie. Nie dotyczy to budynków, które w weszły w użytkowanie przed wejściem w życie przepisów określających obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

  1. Prosimy o potwierdzenie iż przedmiotowym ubezpieczenie w zakresie AR nie są objęte drogi oraz mosty.

Odpowiedź: Zamawiający nie potwierdza powyższego. Drogi i mosty ubezpieczone są na pierwsze ryzyko na kwotę 200 000 zł

  1. Prosimy o dokumentację fotograficzną budynków drewnianych oraz starszych niż  50 lat.

Odpowiedź: Z uwagi na ograniczenia czasowe i duże rozproszenie ryzyka nie ma możliwości wykonania dokumentacji fotograficznej.

  1. Prosimy o informację czy wszystkie budynki zgłoszone do ubezpieczenia posiadają pozwolenie na użytkowanie stosownie do aktualnego przeznaczenia. Jeśli nie, należy wskazać budynki nieposiadające takiego pozwolenia wraz z określeniem przyczyny.

Odpowiedź:Generalnie wszystkie budynki zgłoszone  do ochrony posiadają pozwolenia na użytkowanie. Nie dotyczy to budynków, które w weszły w użytkowanie przed wejściem w życie przepisów określających obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

  1. Prosimy o potwierdzenie iż przedmiotowym ubezpieczenie nie są objęte kolektory słoneczne panele fotowoltaiczne

Odpowiedź: Wśród zgłoszonych do ubezpieczenia obiektów brak paneli solarnych i fotowoltaicznych.

  1. Prosimy o potwierdzenie, że przedmiotem ubezpieczenia nie są objęte hale namiotowych ani mienie znajdujące się w halach namiotowych.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza powyższe.

  1. Prosimy o potwierdzenie iż Gmina oraz spółki zależne objęte przedmiotowym  zapytanie nie prowadzą recyklingu oraz przedmiotem ubezpieczenia nie są „stacje” recyklingu.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza powyższe.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym pn. „Zagospodarowanie starego koryta rzeki Łęg w Przyszowie w celu ochrony i przywrócenia właściwego stanu siedliska przyrodniczego i gatunku”

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zagospodarowanie starego koryta rzeki Łęg w Przyszowie
w celu ochrony i przywrócenia właściwego stanu siedliska przyrodniczego i gatunku”

I.             Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)  zwanej dalej Pzp Zamawiający – Gmina Bojanów informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zagospodarowanie starego koryta rzeki Łęg w Przyszowie w celu ochrony i przywrócenia właściwego stanu siedliska przyrodniczego i gatunku” wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

OFERTA Nr 3

Piotr Faraś Usługi Transportowo-Sprzętowe

ul. Sosnowa 4

37-433 Stany

UZASADNIENIE:

Oferta wybranego Wykonawcy to przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia tj. gwarancji jakości  i rękojmi za wady. Wykonawca zaoferował za realizację zamówienia cenę  1.328.479,08 zł brutto, zobowiązał się do udzielenia 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady, przy spełnieniu wszystkich wymaganych warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Pzp. W wyniku indywidualnej oceny ofert uzyskał najwyższą ilość punków w kryteriach oceny ofert.

II. WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY ORAZ STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIA  OFERT:

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Liczba pkt. w kryterium

cena 60 %

Liczba pkt. w kryterium

Gwarancja  40 %

Łączna liczba punktów

 1.

Utrzymanie Zieleni Arkadiusz Goraj Stare Sioło 130, 37-630 Oleszyce

Nie dotyczy

Nie dotyczy

Nie dotyczy

 2.

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ERTER Sp. z o.o. ul. Mieszka I 10A/32 28-300  Jędrzejów

59,12

40,00

99,12

 3.

Usługi Transportowo- Sprzętowe

Piotr Faraś Stany, ul. Sosnowa 4

60,00

40,00

100,00

4.  

Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp. J. Mieczysław Siemaszek Antoni Gancarz Ul. Portowa 14

27-600 Sandomierz

51,91

40,00

91,91

5.

Konsorcjum: SANTEX Kazimierz Czapka  i PPUH ARBUD Artur Czapka

Ul. Wspólna 13B, 39-120 Sędziszów Małopolski

33,32

40,00

73,32

      6.

Ekoton- Zieleń i Budownictwo Tadeusz Tabor Alfredówka 172, 39-460 Nowa Dęba

 

38,39

40,00

78,39