Wyjaśnienia nr 1 Zamawiającego- GZUK w Bojanowie w przetargu pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Bojanowie”

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY

DOTYCZĄCE TREŚCI  SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.  Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Bojanowie”

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z  dnia 02.11.2020 r.   dotyczące  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający – Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie  działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U.  z 2019 poz. 1843 ze zm.) wyjaśnia co następuje:

 

Pytanie Wykonawcy nr 1

Rozdział 11 Miejsce oraz termin składania ofert pkt 11.1

W związku z ogłoszeniem na terenie kraju stanu epidemii i wynikającymi z tej sytuacji ograniczeniami technicznymi w zakresie stosowania przez wykonawców komunikacji z zamawiającymi w formie tradycyjnej, Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie modyfikacji treści SIWZ polegającej na wprowadzeniu do niniejszego postępowania obok komunikacji w formie tradycyjnej, możliwości stosowania komunikacji elektronicznej z wykonawcami, w tym umożliwieniu wykonawcom złożenia oferty, oświadczeń, a także dokumentów w wersji elektronicznej. Wykonawca wyjaśnia, iż zgodnie
z komunikatem z dnia 20.03.2020 r. dostępnym na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (www.uzp.gov.pl/aktualnosci/komunikacja-elektroniczna-w-dobie-zagrozenia-epidemicznego), UZP w obecnej sytuacji stanu epidemii, rekomenduje aby w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego poniżej progów unijnych komunikacją elektroniczną objąć wszelką korespondencję występującą w postępowaniu, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, oświadczeń, a także dokumentów. UZP wskazał, iż zastosowanie komunikacji elektronicznej możliwe jest nie tylko przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ale także w jego trakcie. Zamawiający bowiem uprawniony jest na gruncie art. 38 ust. 4 ustawy PZP, w uzasadnionych przypadkach - do których niewątpliwie należy obecna sytuacja zagrożenia epidemicznego -do zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przed upływem terminu składania ofert, w tym sposobu komunikacji w postępowaniu.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w odniesieniu do formy złożenia oferty, jednakże biorąc pod uwagę sytuację epidemiczną i krótki zaledwie 7 – dniowy termin na przygotowanie oferty dokona przesunięcia terminy składani ofert do dnia 09.11.2020 r.

Pytanie Wykonawcy nr 2

Załącznik nr 4 do SIWZ Informujemy, że w związku z wejściem w życie w dniu 1 stycznia 2020 r. Rozporządzenia Ministra Aktywów Państwowych z dnia 20 grudnia 2019 r. w sprawie wysokości stawki opłaty kogeneracyjnej stosowanej w zakresie rozliczeń usług dystrybucji energii elektrycznej świadczonych przez OSD, dla wszystkich grup taryfowych. Z uwagi na powyższe, prosimy o dodanie w formularzu ofertowym ww. opłaty dystrybucyjnej.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający dokona modyfikacji treści załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pytanie Wykonawcy nr 3

Informujemy,  że  w przypadku  zawierania  umów  kompleksowych,  obejmujących  sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, przedsiębiorstwa energetyczne stosują wzory umów kompleksowych, które zawierają wymagane prawem postanowienia, zgodnie z ustawą z dnia 10  kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2012 poz. 1059 z późn. zm). W związku z powyższym zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą na wzorze  umownym  Wykonawcy,  zatwierdzonym  przez  Zarząd  Spółki,  który  uwzględniał  będzie postanowienia Zamawiającego?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorze  Wykonawcy, jednakże z uwzględnieniem postanowień załącznika nr 8 do SIWZ.

Pytanie Wykonawcy nr 4

Czy zamawiający dopuści zawarcie umowy drogą korespondencyjną.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy droga korespondencyjną.

 

Załącznik:

Formularz cenowy załącznik do SIWZ

 

 

Modyfikacja treści SIWZ w przetargu znak ZPB.271.6.2020 pn. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.  Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów

Działając w imieniu Zamawiającego, Gminy Bojanów z siedzibą przy ul. Parkowej 5, 37-433 Bojanów ,  na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) zawiadamiam, o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów”, zgodnie
z poniższym:

1)     Postanowienia SIWZ w zakresie pkt 11.1.  otrzymują brzmienie :

„ Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale 5 i 6 należy złożyć w terminie do dnia  
09-11-2020 r. do godziny 12:00 w Urzędzie Gminy Bojanów w sekretariacie na I piętrze,  ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów. Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 -15:30.”

2)     Postanowienia SIWZ w zakresie pkt 11.3.  otrzymują brzmienie :

„ Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09-11-2020 r. o godzinie 12:15 w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Parkowej 5 w Bojanowie, pok. Nr 9 – sala posiedzeń”

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu znak ZPB.271.6.2020 pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów

Ogłoszenie nr 540218040-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Bojanów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 603405-N-2020
Data: 28/10/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Bojanów, Krajowy numer identyfikacyjny 00053329700000, ul. ul. Parkowa  5, 37-433  Bojanów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158708326, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 158708326.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bojanow.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-05, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-09, godzina: 12:00,

Wyjaśnienia nr 1 Zamawiającego w przetargu znak ZPB. 271.6.2020 pn.„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów” .

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY

DOTYCZĄCE TREŚCI  SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.  Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów”

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z  dnia 02.11.2020 r.   dotyczące  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2019 poz. 1843 ze zm.) wyjaśnia co następuje:

Pytanie Wykonawcy nr 1

Rozdział 11 Miejsce oraz termin składania ofert pkt 11.1

W związku z ogłoszeniem na terenie kraju stanu epidemii i wynikającymi z tej sytuacji ograniczeniami technicznymi w zakresie stosowania przez wykonawców komunikacji z zamawiającymi w formie tradycyjnej,  Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie modyfikacji treści SIWZ polegającej na wprowadzeniu do niniejszego postępowania obok komunikacji w formie tradycyjnej, możliwości stosowania komunikacji elektronicznej z wykonawcami, w tym umożliwieniu wykonawcom złożenia oferty, oświadczeń, a także dokumentów w wersji elektronicznej. Wykonawca  wyjaśnia,    zgodnie  z  komunikatem  z  dnia  20.03.2020  r.  dostępnym  na  stronie internetowej  Urzędu  Zamówień  Publicznych(www.uzp.gov.pl/aktualnosci/komunikacja-elektroniczna-w-dobiezagrozeniaepidemicznego),     UZP    w    obecnej    sytuacji    stanu    epidemii, rekomenduje aby w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego poniżej progów unijnych komunikacją  elektroniczną  objąć  wszelką  korespondencję  występującą  w  postępowaniu,  w  tym składanie  ofert,  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu,  oświadczeń,  a  także dokumentów. UZP wskazał, iż zastosowanie komunikacji elektronicznej możliwe jest nie tylko przed wszczęciem  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego,  ale  także  w  jego   trakcie. Zamawiający bowiem uprawniony jest na gruncie art. 38 ust. 4 ustawy PZP, w uzasadnionych przypadkach -do których niewątpliwie należy obecna sytuacja zagrożenia epidemicznego -do zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przed upływem terminu składania ofert, w tym sposobu komunikacji w postępowaniu.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w odniesieniu do formy złożenia oferty, jednakże biorąc pod uwagę sytuację epidemiczną i krótki zaledwie 7 – dniowy termin na przygotowanie oferty dokona przesunięcia terminy składani ofert do dnia 09.11.2020 r.

Pytanie Wykonawcy nr 2

Załącznik nr do SIWZ Formularz cenowy z wz. z załącznikiem nr 5 wykaz PPE

Wykonawca zwraca się z prośba o modyfikacje formularza cenowego i dostosowanie jego wyliczeń do danych  wskazanych  w załączniku nr  5b  wykaz  PPE.  Prosimy  o  wyszczególnienie  w  Formularzu cenowym taryfy C11 o. Dodatkowo prosimy o wyjaśnienie czy wszystkie PPE w taryfie C11 o dotyczą oświetlenia ulicznego?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie posiada taryfy C11 o, a zatem nie ma podstaw do modyfikacji formularza. Oświetlenie uliczne mieści się w taryfie C11.

Pytanie Wykonawcy nr 3

Informujemy,  że  w przypadku  zawierania  umów  kompleksowych,  obejmujących  sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, przedsiębiorstwa energetyczne stosują wzory umów kompleksowych, które zawierają wymagane prawem postanowienia, zgodnie z ustawą z dnia 10  kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2012 poz. 1059 z późn. zm). W związku z powyższym zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą na wzorze  umownym  Wykonawcy,  zatwierdzonym  przez  Zarząd  Spółki,  który  uwzględniał  będzie postanowienia Zamawiającego?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorze  Wykonawcy, jednakże z uwzględnieniem postanowień załącznika nr 8 do SIWZ.

Pytanie Wykonawcy nr 4

Czy zamawiający dopuści zawarcie umowy drogą korespondencyjną.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy droga korespondencyjną.

 

 

 

 

Ogłoszenie GZUK o przetargu nieograniczonym na zadanie pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Bojanowie

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZADANIE PN.

 

KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W STAŁYM ZARZĄDZIE GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W BOJANOWIE

 

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:DOSTAWY

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 06.11.2020 R. GODZ. 10:00

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 01.01.2021 R. DO 31.12.2021 R.

WADIUM: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WADIUM

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

DOKUMENTACJA PRZETARGOWA GZUK.1.2020