Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn. Modernizacja - przedbudowa drogi rolniczej w msc. Stany Gmina Bojanów

Bojanów: Modernizacja - przebudowa drogi rolniczej Nr ewid. dz. 404 o łącznej długości 1000 m w msc. Stany gmina Bojanów

Numer ogłoszenia: 208384 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, faks 015 8708326.

    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - przebudowa drogi rolniczej Nr ewid. dz. 404 o łącznej długości 1000 m w msc. Stany gmina Bojanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja - przebudowa drogi rolniczej Nr ewid. dz. 404 o łącznej długości 1000 m w msc. Stany gmina Bojanów obejmujący nw. zakres: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym - droga nr. dz. 404 na długości 1000m i szerokości 4,50m w km 0+150-1+150; 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - - droga nr. dz. 404 na długości 1000m i szerokości 4,50m w km 0+150-1+150; 3. Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 6cm - droga nr. dz. 404 na długości 1000m i szerokości 4,50m w km 0+150-1+150.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , potwierdzone referencjami, 2. udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 12 miesięcy Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.2 4 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( załącznik nr 2 do SIWZ ) 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ); Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:

Zuzia_-przedmiar_robot-_droga_Stany_nr.dz._404.pdf

Zuzia_-przedmiar_robot-_droga_Stany_nr.dz._404.pdf

SIWZ.doc


Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2009-06-25
Udostępniający: Administrator 2012-04-05
Liczba odwiedzin: 3995
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane ... Marcin 2012-04-05 10:12:47
1 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane ... Agnieszka Kobylarz 2009-06-25 13:23:36