Bojanów: Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych nie segregowanych z terenu gminy Bojanów
Numer ogłoszenia: 389914 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkoweOgłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8708326, 668048683. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych nie segregowanych z terenu gminy Bojanów.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych nie segregowanych, od podmiotów nie będących gospodarstwami domowymi z terenu gminy Bojanów w roku 2011. Na dzień ogłoszenia przetargu Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie miał podpisane umowy na wywóz i utylizację odpadów komunalnych stałych nie segregowanych w kontenerach o poj.1,1 m3 i 0,24 m3 o łącznej pojemności 9,52 m3. Ilość obsługiwanych podmiotów może się zmieniać. Odpady komunalne w podmiotach nie będących gospodarstwami domowymi gromadzone będą w powszechnie stosowanych kontenerach o pojemnościach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, przystosowanych do obsługi przez samochody specjalistyczne. Wszystkie kontenery, za wyjątkiem KP-7, będą wydzierżawione przez Wykonawcę w niezbędnych ilościach. Odpady nie będą segregowane. Częstotliwość wywozu odpadów ze wszystkich kontenerów oprócz KP-7 - jeden raz w miesiącu, według ustalonego harmonogramu. Kontenery KP-7 opróżniane będą na zgłoszenie. Zamawiający może zamówić dodatkowe usługi okresowe według potrzeb.II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) ZALICZKI * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertIII.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nieIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 2.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 2.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
specyfikacja_podmioty.doc
formularz_ofertowy.doc
umowa_podmioty.doc
o_wiadczenia_do_oferty.doc
Wytwarzający/Odpowiadający: |
Agnieszka Kobylarz |
2010-11-30 |
Udostępniający: |
|
2012-04-05 |
Liczba odwiedzin: |
3510 |
|
Pokaż rejestr zmian