Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na dostawy pn. Dostawa i montaż windy dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ŚDS w Bojanowie

Bojanów: Dostawa i montaż windy dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Bojanowie
Numer ogłoszenia: 376002 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 15 8708326, faks 15 8708326.

 

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Bojanowie.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż windy (platformy dźwigowej) dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Bojanowie która obejmuje: 1) dostawę przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, windy (platformy dźwigowej), dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Bojanowie; 2) montaż ,instalację , podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej oraz uruchomienie windy (platformy dźwigowej) w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Bojanowie 3) sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego, 4) wykonanie prób, odbioru i rozruchu windy (platformy dźwigowej) z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, 5) rejestrację w/w urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego, 6) dostarczenie dokumentacji technicznej windy (platformy dźwigowej) (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, 7) przeszkolenie pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy w Bojanowie w zakresie obsługi i eksploatacji windy, 8) wymagane przepisami przeglądy windy (platformy dźwigowej) w okresie gwarancji, 9) bezpłatna konserwacja w okresie gwarancji. Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem windy (platformy dźwigowej) do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca. Wykonawca zabezpieczy miejsce montażu platformy w sposób nie kolidujący z pracą w ŚDS zapewniający całkowite bezpieczeństwo jego uczestnikom. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. - szczegółowa specyfikacja zamówienia windy ( platformy dźwigowej) Szczegółowa specyfikacja windy 1. Typ windy ( platformy dźwigowej) osobowa przystosowana dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunem, 2. Udźwig min.630 kg lub wózek + 4 osoby, lub min 8 osoby 3. Powierzchnia platformy dźwigu - min. szer. 1100mm x 1400min głęb.2150mm;- nieprzelotowa, 4. Szyb -samonośny, murowany, otynkowany, nowo wybudowany. - wymiary zewnętrzne; szerokość szybu min.1650mm x głębokość min. 1750mm, - wysokość nadszybia 3400mm - wysokość podnoszenia: ~3020mm, - wyposażenie kabiny: panel dyspozycji na ścianie bocznej (wykonany ze stali nierdzewnej o wysokiej odporności na uszkodzenia typu antywandal) wyposażony w elektroniczny cyfrowy wyświetlacz pięter i strzałki kierunku jazdy, podświetlane przyciski dyspozycji, otwieranie i zamykanie drzwi, zał. wentylator, alarm, potwierdzające zapaleniem się przyjęcie dyspozycji, z grafiką Braill a, świetlna i dźwiękowa sygnalizacja przeciążenia kabiny, oświetlenie umieszczone w suficie, energooszczędne, oświetlenie awaryjne akumulatorowe - min. 2 godziny, sygnalizacja dojazdu windy do przystanku celowego, system informacji głosowej, poręcz ze stali nierdzewnej na tylnej ścianie kabiny, lustro na ścianie tylnej kabiny, wentylator cichobieżny uruchamiany automatycznie lub przyciskiem, listwy przypodłogowe (cokół) ze stali nierdzewnej, podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową niepalną 5. Zasilanie 3 - fazowe , zabezpieczenie 20A, moc 7,5 kW 6. Ilość przystanków 2 szt 7. Ilość dojść, drzwi Ilość dojść - 2 rozmieszczone jednostronnie Drzwi szybowe - 2 szt. Drzwi kabinowe - 1 szt. 8. Maszynownia w obudowie szybu na dolnym przystanku, 9. Wyposażenie awaryjne, ręczny zjazd awaryjny platformy do najbliższego przystanku w celu uwolnienia osób znajdujących się wewnątrz, - akumulator, oświetlający pulpit sterowy oraz zasilający dzwonek alarmowy, 10 Drzwi - kabinowe wyposażone w kurtynę świetlną - drzwi szybowe bez odporności ogniowej, - wyposażone w automat do samoczynnego zamykania drzwi; - szerokość min. 900 mm wysokość min 2000mm,.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 8.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat Urzędu Gminy I piętro.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

siwz zpb.271.12.2013.doc

dokumentacja projektowa.zip

 


Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2013-09-17
Udostępniający: Administrator 2013-09-20
Liczba odwiedzin: 3782
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na dostawy pn. Dostawa ... Administrator 2013-09-20 11:09:05
1 Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na dostawy pn. Dostawa ... Agnieszka Kobylarz 2013-09-17 07:56:19